Banc de Llibres

Gràcies al Programa Xarxa Llibres, cofinançat a parts iguals per la Generalitat Valenciana, les diputacions i els ajuntaments, el centre disposa d'un banc de llibres de text que es presten gratuïtament als alumnes.

Recollida de llibres i nous participants 2020

Programa de reutilització de llibres (comença a la pàgina 4)

• Enguany el banc de llibres arreplega els lots complets de llibres a l'aula TECnologia 2 del 19 de juny al 1 de juliol, amb el document de Lliurament de llibres degudament emplenat, i un altre que vam donar a principi de curs per justificar que ara tornen tots els llibres que van rebre i poder revisar com els han tractat.
  • Per a la incorporació de nou alumnat: s'hi pot accedir des de la seu electrònica de la Generalitat. També cal donar al banc de llibres els usats aquest curs, amb el corresponent document de Lliurament de llibres.

Si no han tornat els llibres del banc en el termini ordinari, o volen participar en el banc com a nova incorporació, encara poden dur els llibres a TEC2 els dimecres  8, 15 i 22 de juliol, de 10 a 12.

Més detalls a la circular del centre, a les instruccions per al professorat i a la seu electrònica de la Generalitat.

Recordem les mesures de seguretat vigents:

No han de demanar cita prèvia. S'entén que se’ls ha citat en aquest comunicat o en les dates indicades pel tutor o tutora de l'alumnat.

En tot cas hauran de venir amb mascareta, entrar al centre per l'entrada principal de manera individualitzada, respectant l'ordre d'arribada, rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic, mantenir la distància de seguretat mínima de 1,5 metres, seguir el sentit de les fletxes i seguir les indicacions del personal i cartelleria.

Recorden que han de portar tots els documents ja emplenats, però no es preocupen: si tenen algun dubte o problema els ajudarem aquí. És convenient també que porten el seu propi bolígraf o un altre material que puguen necessitar.

Repartiment de libres de principi de curs 2019

Al setembre del 2019, l'alumnat del banc de llibres ha d’arreplegar el material del curs 2019-20 segons li indicarà el tutor o la tutora del grup.

Important: Cal dur el full «Lliurament de llibres de text i material curricular» segellat pel centre on es van lliurar els llibres del curs anterior.

Hi haurà un període extraordinari per a qui no haja pogut arreplegar els llibres en aquestes dates.