Banc de Llibres

Gràcies al Programa Xarxa Llibres, cofinançat a parts iguals per la Generalitat Valenciana, les diputacions i els ajuntaments, el centre disposa d'un banc de llibres de text que es presten gratuïtament als alumnes.

Repartiment de libres de principi de curs

Al setembre del 2018, l'alumnat de la Xarxallibres ha d’arreplegar el material del curs 2018-19 segons el següent calendari i horari en la Biblioteca d’aquest centre*:

• 1r ESO: dijous 6, 10:30-12:30 h
  • 2n ESO: divendres 7, 10:30-12:30 h
  • 3r ESO: dilluns 10, 10:15-11:45 h
  • 4t ESO: dilluns 10, 11:00-12:30 h

Important: Cal dur el full «Lliurament de llibres de text i material curricular» segellat pel centre on es van lliurar els llibres del curs anterior.

Hi haurà un període extraordinari per a qui no haja pogut arreplegar els llibres en aquestes dates.

Recollida de llibres i nous participants

Ara que s'acosta el final de curs és el moment d'organitzar la tornada dels llibres prestats i la incorporació de nous alumnes al nostre Programa de reutilització de llibres.

Més detalls a la circular del centre i a la seu electrònica de la Generalitat.