Activitats fi de curs

Com tots els anys al final del curs tenim diverses dates assenyalades de celebració del final de l'etapa en els estudis dels nostres alumnes.

El dia 1 de juny, a la llar del pensionista, celebrarem el lliurament d'orles de Formació Professional de grau mitjà i superior, és a dir, les noves promocions de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de dependència i de Tècnic Superior en Educació Infantil, a partir de les 19:30 hores.

El dia 15 de juny, per iniciativa del departament de música, també a la llar del pensionista, a partir de les 19:00 hores celebrarem el concurs musical-artístic "Tu vals molt" que prèviament va tenir lloc a l'institut amb gran èxit. Els diners recaptats seran per convidar els alumnes participants al parc d'atraccions "Terra Mítica" de Benidorm.

El dia 20 de juny, dia de lliurament de notes, a partir de les 19:30 hores, al pati de l'institut celebrarem una festa per commemorar el final de l'etapa de l'ESO i de Formació Professional Bàsica. Lliurarem als alumnes un diploma commemoratiu i una foto de record. Hi haurà alguna actuació musical o artística. Tots els pares i famílies estan convidats.

El divendres 22 de juny, a l'auditori municipal, es lliuraran les orles de 2n de Batxillerat. És un dia important parell l'institut i per als nostres alumnes que encaren una nova etapa en les seves vides. En aquest acte harems l'estrena del Lip Dub que amb motiu del 50 aniversari de l'institut vam gravar amb la participació de tota la comunitat educativa.

A més els dies 18 i 19 de juny al centre se celebraran diversos tornejos esportius i activitats escolars per als nostres alumnes.