Admissió 2020-21

Normativa:

Tota la normativa aplicable als procediments per a l'admissió de l'alumnat pot ser consultada i descarregada a la següent pàgina web:

També poden consultar els principals terminis al Resum dels calendaris.

Sol·licitud d'admissió telemàtica:

Enguany tot el procés es fa de forma telemàtica, des d'un portal de Conselleria, anomenat Telematrícula. Cal entrar-hi i fer-hi els següents passos (ací estan resumits, allà hi ha més informació):

1. Demanar clau d'admissió (no hi està massa clar si cal una clau per cada estudiant o una per a cada etapa). Ho ha de fer un dels tutors legals (pare, mare,...), llevat que l'estudiant siga major d'edat.
  2. No és necessari, però estaria bé comprovar que hi ha places vacants al centre i nivell on es vol demanar la plaça.
  3. Triar etapa i entrar a l'assistent que correspon a l'etapa. Anar seguint les instruccions fins presentar la sol·licitud que s'hi ha anat emplenant.
  4. En alguns casos (aquells en els quals no es pot fer automàticament entre centres valencians), també cal presentar un certificat que mostre que es pot accedir als estudis sol·licitats. És allò que els calendaris diuen requisit acadèmic
  5. Caldrà estar pendent de les llistes d'admissió: Primer es publiquen unes provisionals, si algú creu que hi ha algun error, ha de presentar al·legacions. Resoltes les al·legacions, es publicaran les llistes definitives, Tot es podrà fer a la mateixa Telematrícula.
  6. Matricular-se presencialment al centre on s'ha obtingut plaça, moment en el qual s'haurà de presentar tota la documentació que no s'ha adjuntat a la sol·licitud.

Si no es té Internet a casa, els oferim la següent ajuda presencial:

• si demanen plaça en aquest centre, poden demanar cita a un dels Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .
  • si es demana plaça per un alumne del centre, poden demanar cita a una de les Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

En qualsevol cas, caldrà venir al centre complint totes les mesures de seguretat que s'indiquen a (falta penjar-les)

Llistats d'admesos i no admesos (per actualitzar)

Altres cursos hem publicat ací els diferents llistats d'admesos i no admesos. Enguany entenem que la nova normativa sobre protecció de dades no ens ho permet, però hi ha previst el següent:

• Per a ESO i Batxillerat, s’habilitarà dins de la pàgina web anterior un sistema individualitzat de consulta del resultat del procediment i la puntuació obtinguda. Es comunicarà el procediment per accedir-hi a les persones participants que hagen indicat una adreça de correu electrònic vàlida en el procés d’admissió. En el cas que les persones participants no disposen d’una adreça de correu electrònic hauran de dirigir-se a l’adreça del centre triat en primera opció, des d’on se’ls informarà del resultat del procediment i la puntuació obtinguda.
  • Per a l'FP, prèviament a la publicació de les llistes provisionals d’admesos, el sol·licitant o, si escau, el pare/mare/tutor, rebrà un correu electrònic en el qual se l’informarà de les dades necessàries perquè posteriorment puga consultar online el resultat de l’adjudicació, en la plataforma telemàtica establida en l’adreça web esmentada.

Altres anys preparàvem una informació per alls pares dels nostres alumnes de 4t d'ESO, que enguany nohem pogut actualitzar. Es pot consulta la del curs passat a http://ieslamalladeta.edu.gva.es/joomla/index.php/families/informacio-als-pares/33-2a-pares.